TREDJE ADVENT

Jullovet börjar närma sig nu. Men på något konstigt sätt längtar jag inte speciellt mycket, inte som jag borde. Visst ska det bli skönt att slippa plugget ett tag, men lovet kommer gå så snabbt så jag vill inte att det ska börja för då kommer det ändå bara vara över direkt. Inte precis ett bra sätt att tänka på, jag vet.

Idag har jag faktiskt varit ute och sprungit med Anders. Vart har min kondition tagit vägen egentligen? Dags att bli friskare och inte vara så lat tror jag bestämt. Sen har jag varit ganska död hela dagen, och längtat efter att få gå och lägga mig. Ska gå och lägga mig extra tidigt idag så jag orkar gå upp och titta på lucia imorgon. Så mysigt att krypa upp hos mamma i soffan klockan sju. Sen blir det lucia på skolan också. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0