PEACE AND LOVE



Satt och skrev med kalligrafipennor hela dagen idag typ, så jag kan nästan klassas som proffs. Eller kanske inte, men det var skönt att slippa lektionerna i alla fall, haha. Efter skolan fikade jag med Ebba och Tove på café Peace&Love idag, första gången faktiskt. Väldigt mysigt café, värt ett besök! Jag har några goda nyheter att dela med mig av till er också. Den första är att jag nästan är frisk! Fett najs. Den andra är att jag hoppas på att min balklänning kommer imorgon eller övermorgon, längtar. Nu ska jag fortsätta skriva på min engelskauppsats, kanske slänger upp ett inlägg till lite senare med världens finaste dans annars kommer det imorgon! Det vill ni inte missa, jag lovar. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0