AND IT'S COMING FAST



Nu är det inte långt kvar skolavslutningen! Hade sista vanliga skoldagen idag, eller den var nog inte så vanlig för vi gjorde typ ingenting. Betygen sätts idag och vi har ingenting, absolut ingenting kvar i skolan. Hur skönt är inte det?!
Inte långt kvar till balen nu heller, det blir super. Lite läskigt vad tiden har gått fort. Det var ju vinter för inte längesen alls! Men jag klagar inte. Fast jo det gör jag, för det är ju så himla typiskt att jag ska gå och bli sjuk....igen! ORKAR INTE. Har varit sjuk till och från ända sen innan jul. Det är nåt fel på mig alltså. Inte roligt, särkilt eftersom jag har ganska mycket som ska inhandlas till skolavslutningen och balen. Jag får ta och krya på mig helt enkelt. Hoppas att ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0