HAPPY ENDING



Det är ju så jäkla typiskt att jag ska bli sjuk just nu, precis innan vi ska åka. Åh, jag är så förbannat trött på att vara sjuk hela tiden. Jag hoppas verkligen att jag sover bort det i natt! Just nu håller jag i alla fall på att packa lite grann, kan ju inte säga annat än att det är underbart att få packa ner sommarkläderna! Vi får se om jag skriver något imorgon, annars hörs vi när vi är framme om det finns tillgång till bra internet där borta. Och ni får ha det så bra här hemma! KRAM

Kommentarer
Postat av: tove

så anvundsjuk! hoppas du får det superhärligt :D<3 haha lite sen med att kommentera men;)

2010-03-27 @ 20:21:43
URL: http://tttoove.blogg.se/
Postat av: Märta Åkerblom



Väntar med spänning på att höra från er.

Förstår att det är fullt upp hela dagarna

med utflykter, bad, restaurangbesök mm.

Ha´de så trevligt och njut i fulla drag.

Hälsningar Mor, svärmor, farmor Märta

2010-04-05 @ 23:26:13
Postat av: Lisa

Snälla Maria, bara en bild så länge... jag e jättenyfiken!

2010-04-10 @ 15:48:55
URL: http://lisakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0