HOT



Jag är ju lite dålig på det här med bloggandet nu, men jag tycker ju faktiskt det är kul så jag är väl bara lat antar jag haha. Men jag ska bli bättre! Jag har ju faktiskt massor med bilder att visa, förutom bilderna från Karibien så har jag en hel inspirationsmapp full med snygga bilder. Här är två stycken av dem! Mönstermix är hett  och skorna på högra bilden har jag hittat ett par nästan likadana fast gråa i mocka, dem står överst på min önskelista hihi. Nu tänkte jag göra något vettigt, kanske läsa lite no eller nåt annat tråkigt. Skolan är kul. Puss

Ps. Sommarvärmen har hälsat på, det gillar vi! Fast man kunde ju inte förvänta sig annat än att det ska regna lite (ganska mycket) också, man bor väl i Sverige.

Kommentarer
Postat av: MR T haha

snyggt dem skorna är från dinsko va?:D så jävla snygga är dem. alltså dem i mocka <3

2010-05-29 @ 20:57:09
Postat av: Maria

Ja det är dom! Sjukt snyggaaaa! <3

2010-05-29 @ 23:18:26
URL: http://mariiaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0