FEELS LIKE HEAVEN

Trots att jag simmade två jäkla kilometer idag på idrotten så orkade jag ta mig till dansen. Fick lite hjälp av en huvudvärkstablett dock. Det var det lätt värt kan jag säga, idag var det riktigt jäkla kul att dansa. Dessutom gick det fan bra, även om jag typ dog vad trött jag var(och är). Mina danspolare fick smaka på mitt trötta, väldigt konstiga och pratiga jag.
Men vad tusan, alla har väl en sån sida också.

Och nu har klockan blivit alldeles för mycket igen. Skyller allt på pappa. Hans fel att jag inte går och lägger mig i tid, har fått det från honom, nattugglan själv. Måste bli bättre, dags att börja göra sig i ordning för sängen nu då!
Pussar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0