KILLING ME SOFTLY



Sötnosen själv. <3
Kommer fan inte palla det här jäkla dammet och oljudet i två veckor. Hantverkarna går mig redan på nerverna haha. Igår när jag kom hem hade jag jätteont i huvudet och var ashungrig, men nej då var vattnet avstängt och en snubbe höll på att hacka sönder hela jäkla huset lät det som. Så jag packade ihop lite grejer och drog till Ebba, räddaren i nöden alltså.
Måste tänka positivt, kommer bli grymt skönt med nytt badrum!
Igår gjorde jag biologiprovet också, gick faktiskt väldigt bra. Jag gjorde mitt bästa och så får betyget bli som det blir helt enkelt. Man skulle kunna tro att jag kan slappna av nu, men inte ens i närheten. ALLT händer verkligen nu. Men jag kämpar på som bara den, inget latande här inte.

NU drar jag till Anna på Idolkväll med en massa goa tjejer, ska bli fett najs med mys och tjejsnack. Ha en trevlig kväll! PUUUUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0