HEJ IGEN



Uppdateringen fick lida lite på Kreta (ganska väntat kanske), men jag orkade helt enkelt inte. Det är ju galet vad trött man blir av hela dagar i stekande sol! Och dessutom tar det sån himla tid att ladda upp bilder, man kan ju bli irriterad för mindre... Men nu tänkte jag i alla fall skriva ett litet inlägg såhär lite för sent på kvällen.

Landade i Sverige torsdag kväll och stannade sen i Stockholm hos Matilda till lördag morgon, kan lova att det kändes skönt att komma hem sen igen efter mer än en vecka! Igår hade jag ett riktigt trevligt valborg också med tjejerna, ett bra avslut på lovet. Sen idag har varit en slödag på alla sätt och vis, och imorgon är det väl skola igen. Ska bli kul på ett sätt, men jag orkar egentligen inte. Sommarlov, jag längtar!! Nu borde jag sova så att jag är pigg och glad imorgon, men först ska jag ladda in Kreta-bilderna. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0