PLEASE



Min motivation till skolan har försvunnit totalt. Har nog aldrig varit såhär skoltrött i hela mitt liv tror jag! Helt sjukt. Känns inte så värst bra att jag då har en uppsats som ska in på fredag, och två prov nästa vecka. Det funkar inte...SPORTLOV TACK.
Jag kämpar i alla fall på med min uppsats just nu, trots motivationsbristen så lär jag ju göra den. Annars har jag väl tappat motivationen till typ livet totalt, ojoj vilken svacka jag är inne i just nu. Jävla vinter.
Återkommer när jag har ett liv igen! Pusss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nice blogg! Jag skriver min egen från San Francisco.

2011-02-18 @ 11:23:10
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0