ROLIGA MINNEN



Sitter just nu och bläddrar igenom bloggen lite och tittar tillbaka på vad jag gjorde förra året vid den här tiden. Så sjukt roligt att kunna läsa vad jag hade för mig faktiskt, då blir man glad att man har en blogg!
Det har blivit ett litet uppehåll nu, men jag är sugen på att skriva av mig lite igen. Jag har en långhelg att se fram emot och nu är det så gott som sommarlov. Jag har lite smått panik eftersom jag inte vet vad jag ska göra i sommar, men det är definitivt inte värt att klaga över! Det löser sig.

Först idag lär jag bara ta och skriva klarit min komplettering av psykologin, det sista att göra i skolan, sen ska jag ta mig ut och springa och ikväll är det klassfest! Det blir toppen.
Ta hand om er så hörs vi snart igen, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0