DRUNKNAR


Rethymnon, dit vi ska.

Hej! Nu har jag varit lite frånvarande igen, alltså jag vill ju blogga men jag har inte precis en intressant vardag att dela med mig av. Just nu är jag överöst med skolarbeten, och min motivation till skolan är som bortblåst. Vilket betyder att det antagligen kommer ta ett tag för mig att få allting gjort, haha. Så förvänta er inte alltför mycket uppdatering...men jag hoppas på att bättra mig, det är ju kul!

Nej, nu ska jag inte älta så mycket känner jag. Jag ska försöka se framåt istället och längta till min och mammas resa till Kreta!!! Rätt så långt kvar, vi åker den 21:a april, men i alla fall. ÅH vad det ska bli mysigt! :-) Men nu måste jag sova, som vanligt, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0