EN LITEN UPDATE




 Det var ett tag sen jag skrev nu, men det enda jag hade orken till efter jobbet var typ äta och sova. Det fanns liksom ingen tanke på att knåpa ihop ett litet blogginlägg.
Den lediga dagen i torsdags var alltså väldigt välförtjänt. Jag och Ebba hoppade på bussen till Sågmyra och det visade sig finnas en hel del smått och gott på Lager 157! Jag kom hem med två tunga kassar, haha. Lite ironiskt att jag var trött i benen efter torsdagen, det skulle ju liksom vara en vilodag...Men det var det värt.

Jag hämtade ut mina glasögon i torsdags också, och det känns väl lite konstigt såhär i början men jag vänjer mig nog. Jag och mamma var på stan och bockade om dem idag, så nu tror jag att det blir toppen. När vi ändå var på stan passade vi på att köpa semlor. Man får ju inte glömma att det är fettisdagen imorgon! Men nu hörrni, nu ska jag sova. godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0