GONNA BE OKAY


Pallrade mig till kupolen idag och köpte faktiskt mina älskade skor! De kostade dock skjortan men jag älskar dem verkligen så det var ingen tvekan egentligen. Skulle ha försökt fixat massor till skolavslutning och bal och lite annat smått och gott idag, men nej inte mår jag bra inte. Enda anledningen till att jag var hela dagen i skolan var för att jag skulle till kupolen. Och jag orkade verkligen inte det egentligen, jag köpte bara skorna och ett nagellack. Hatar att klaga, men jag hatar att vara sjuk. Speciellt nu eftersom jag vill njuta och ha roligt de sista dagarna ever med klassen. Dessutom ska jag göra antagningen till hbo på måndag, och jag måste träna. Fanimej om jag är sjuk då! Men nej, slut med det här klagandet. Hoppas att ni har haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

SKITSNYGGA! men maria, darling, krya på dig!!! Håller tummarna på måndag! Puss

2010-06-03 @ 09:51:38
URL: http://lisakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0