THE PARTY DON'T STOP

Nu ska ni få en riktig uppdatering med bilder såhär på kvällskvisten (eller det var det när jag började, hehe nu är det typ natt.) Vi tar det från början med lite mer bilder från balen som var förra tisdagen. Det kommer bilder på facebook också när jag känner för det haha. Enjoy!




Sen var det skolavslutning på onsdagen och man fick lov att ta farväl av bästa klassen. Men vi träffades en del av oss på kvällen sen hos Matilda och grillade och hade det riktigt mysigt!



Det finns ganska så mycket fler bilder, men det tar så lång tid att ladda upp här så det här får räcka. I fredags tog ju min kära bror studenten så jag har bilder därifrån också, dom kommer en annan dag för nu är jag riktigt trött och det är dags för sängen. Idag har det varit en skön dag med soooool äntligen! Jag tog orken till mig och lagade en riktig middag till oss idag också, ganska nöjd. Nu ska jag sussa, sov så sött!

Ps. Kvalitén blir verkligen skitdålig på vissa bilder när man lägger upp här. Jag stör mig på det, men hoppas att ni kan leva med det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0