I'D RISK THE FALL

Ultraljudet idag gick bra och jag fick göra en röntgen också, så nu hoppas vi på att det ger nåt bra resultat! Annars då, sitter här och pluggar lite samhällskunskap inför mitt prov nästa tisdag. Kommer aldrig få in allt i skallen men jag gör mitt bästa.

Idag har det regnat, usch. Om hösten vore varm och det inte regnade så skulle den vara fantastisk, men så är det ju tyvärr inte. Men jag gillar hösten ändå, lagomt mysig med alla nedfallna löv i underbara färger.
Jag inser att jag verkligen måste ut och fota lite snart. Hatar att skolan tar för mycket tid bara, men nu har jag ju faktiskt en svenskauppgift där jag hade tänkt presentera hur en systemkamera fungerar, det är ändå en bra ursäkt för att fotografera lite!
Hoppas ni har haft en fin tisdag!


Bild från förra hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0