DET FIXAR SIG TILL SLUT


det är inte långt kvar nu

Gick precis in från altanen för att det var för varmt, fattar ni vad galet?! Det stekte så mycket att jag inte kunde koncentrera mig så nu sitter jag i soffan istället. Känns väl rätt okej det också. Förbereder min muntliga till imorgon och lyssnar på kurrandet i min mage, ja det är väl typ min sysselsättning just nu.

Sökte sommarjobb idag by the way, gud vad duktig jag kände mig. Det var lite nervöst, men alla var så trevliga så det var faktiskt bara roligt. Nu har jag i alla fall bockat av den punkten på listan, men det är massor kvar! GAH. Äh, det löser sig alltid. Nu ska jag göra något åt min hunger, vi hörs finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0