I WAIT FOR WORDS



Sitter och skriver det sista på min samhällskunskap, äntligen så börjar jag känna mig någorlunda lugn igen. Jag hatar att man alltid stressar upp sig extra mycket innan lov... Men jag har haft en väldigt fin dag både idag och igår. Skrev samhällskunskap mest hela dagen igår, men det var riktigt välbehövligt för mig att ta tag i det. Idag har hela familjen promenerat i solen till kupolen och storshoppat(mest till mig, hehe) för en himla massa pengar. Första glassen har även avnjutits i värmen, alldeles underbart.

Nu är det dessutom inte långt kvar tills jag och mamma åker! När jag har skrivit klart min uppsats så är det verkligen hög tid att jag börjar packa. Jag har alltid lika svårt att packa bra mängd, men jag ska göra mitt bästa den här gången haha. För övrigt så beställde jag ett objektiv till min kamera i fredags, ett billigt och bra som jag har tittat på väldigt länge. Känns fantastiskt att det snart är mitt, imorgon närmare bestämt. Så nu ska jag peppra med kameran när vi är på Kreta, och jag ska göra mitt bästa för att blogga lite när jag är där. Men det är på torsdag det, nu ska jag skriva effektivt en stund och sen blir det packning och mys för fulla muggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0