GOLDEN GLOBE AWARDS

Mina favoriter bland alla underbara klänningar:


Olivia Wilde var ursnygg i sin klänning från Marchesa.


Mila Kunis har enligt mig kanske världens finaste ögon, och hon glänser verkligen i sin klänning från Vera Wang.


Catherine Zeta Jones var oerhört glammig i sin mossgröna klänning, designad av Monique Lhuillier.


Christina Hendricks bar en underbar, lysande röd klänning av Romona Keveza.

Jag har några till jag gillar, men de kommer imorgon. Nu är det sängen som gäller. Sov sött!


Kommentarer
Postat av: elin

Den röda påminnde lite om din balklänning :) puss

2011-01-18 @ 18:00:29
Postat av: Maria

Det har du rätt i! fast den här är såklart finare ;) puss fining

2011-01-18 @ 21:11:46
URL: http://mariiaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0