JULI-DECEMBER

Här är andra delen av mitt 2010:


JULI
Drog till underbara, fantastiska Gotland i två veckor i början av juli, precis efter Peace & Love som var great. Först en vecka med mamma och pappa, vi besökte ett alldeles underbart fint café och åt god saffranspannkaka. Sen kom Jenni, Staffan och Lena och vi bara tog det lugnt och solade och spelade tennis.





AUGUSTI
Efter hemkomsten från Gotland åkte jag vidare till mitt andra hem i Ludvika och njöt lite till av sommaren. Plockade kantareller och var i Orsa Grönklitt och tittate bl.a på isbjörnar. I augusti jobbade jag också med Skattjakten som krävde mycket jobb, men det var väldigt roligt. Efter jobbet började jag skolan på Haraldsbo med en konstig känsla i magen som bara skulle växa. Det slutade med att jag bytte till Soltorg och även om det var tufft att välja så vet jag att jag valt rätt. Trivs som fisken i vattnet.



SEPTEMBER
Var i Stockholm hos Matilda, fotade lite med Anna och jag fyllde 16.



OKTOBER
 Var på Skol-SM, fotade med Ebba och åkte till Matilda och var på Halloweenfest och passade på att vara svarthårig för en kväll. Dessutom var det i oktober som mina underbara vänner satte mig på ett tåg mot Stockholm för en fantastisk dag tillsammans, bästa födelsedagspresenten.



NOVEMBER
Myste hemma hos Tove som fyllde 16, träffade tjejerna från gamla klassen och tittade på Så mycket bättre och älskade det! Vintern började visa sig och jag drog till Borås och sprang sprint. Använde dansen som en flykt från skolan ett tag, var med Ebba och började räkna ner till jullovet. November var sjukt bildfattigt, så det kommer en bild med snygga kläder från Allsaints som jag bloggade om.




DECEMBER
Hade dansuppvisning med feber i kroppen, men det var grymt kul ändå. En fantastisk tjejkväll hemma hos Hanna hanns också med innan det var dags för ett efterlängtat jullov. Hade en underbart mysig jul, den bästa på länge. Sen var jag åter hemma igen och det var dags för nyår och nu sitter jag här och det är januari 2011.

2010 var ett bra år. 2011 kommer bli ännu bättre, det är jag säker på. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0